Doprava a platba
SPÔSOBY DOPRAVY:
Packeta Z-Point > Doručenie na výdajné miesto
- Cena: 3,80€
Packeta Z-Box > Samoobslužné výdajné miesto
- Cena: 3,80€
Packeta Home > Kuriér na adresu
- Cena: 4,40€
Slovenská pošta > Balík na adresu
- Cena: 4,80€
Doprava zdarma
- Pri nákupe nad 80€ alebo pri vybraných produktoch (označených štítkom doprava zdarma)
SPÔSOBY PLATBY:
Dobierka
- Cena: 1,50€
Prevodom na náš účet
- Cena: Zdarma
Platba kartou
- Cena: Zdarma
- platobnú bránu používame Shoptet pay
Termín doručenia Vašej objednávky závisí od času vytvorenia objednávky, zvoleného spôsobu dodania a spôsobe platby.
- Objednávky vytvorené do 11:00 označené "Odosielame ihneď" odosielame v ten istý pracovný deň.
- Pre Packetu objednávky vytvorené do 10:00 označené "Odosielame ihneď" odosielame v ten istý pracovný deň.
- Objednávky vytvorené po 11:00 odosielame nasledujúci pracovný deň.
- Produkty označené "Odosielame ihneď", máme reálne naskladnené v našom sklade.
- Produkty označené "Skladom do 3 - 7 dní." nemáme na našom sklade. Objednávame u dodávateľa a dostaneme je do 3-7 pracovných dní.
- Prípade sa môže stať, že medzičasom je daný tovar vypredaný u dodávateľa, alebo sa dodanie predĺži. O tejto situácii budeme Vás informovať e-mailom.
- Ak Vaša objednávka obsahuje produkty označené "Odosielame ihneď" a zároveň aj produkty označené "Skladom do 3 - 7 dní.", ktoré na sklade nie sú, bude Vám celá objednávka zaslaná až po jej skompletizovaní.
Viac Informácií - SPÔSOBY DOPRAVY
Packeta Z-Point - Doručenie na výdajné miesto
- Objednaný tovar si vyzdvihnete na Vami vybranej pobočke (Z-point) v sieti výdajných miest spoločnosti Packeta.
- Tovar bude doručený na pobočku najneskôr 2. pracovný deň po podaní zásielky,
- Kedy bude Vaša zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, Packeta Vám pošle informáciu prostredníctvom e-mailu a SMS s heslom,
- Pri prevzatí zásielky na výdajnom mieste stačí oznámiť heslo.
- Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o 7 dní. (Celkom o maximálne 21 dní.)
- Predĺžiť úložnú dobu môžete tak, že odpoviete na informačnú SMS a požiadate o predĺženie. Alebo k predĺženiu môžete využiť odkaz v informačnom e-maile.
- Pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, platobnou kartou alebo online cez platobnú bránu.
- Platobnou kartou je možné platiť len na vybraných pobočkách. Túto možnosť zistíte v detailu Vami vybraného výdajného miesta.
- Sledovanie zásielky (kliknite sem). Alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
- Zoznam výdajných miest (kliknite sem)
Packeta Z-Box - samoobslužné výdajné miesto
- V košíku zvoľte doručenie na výdajné miesto a zo zoznamu si vyberte Z-BOX vo Vašom okolí.
- Kedy bude Vaša zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, Packeta Vám pošle informáciu prostredníctvom e-mailu a SMS správou.
- Na vyzdvihnutie zásielky potrebujete:
- Mobilnú aplikáciu Packeta,
- Zapnutý Bluetooth a lokalizačné služby (GPS),
- Uhradenú dobierku vopred.
- Dobierku je možné uhradiť vopred priamo v mobilnej aplikácií Packeta, alebo online prostredníctvom platobnej brány pomocou odkazu, ktorý ste obdržali v e-maili.
- Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, väčšina Z-BOXov funguje 24/7.
- Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
- 24 hodín pred vrátením obdržíte SMS správu o poslednej šanci na vyzdvihnutie.
- Zoznam výdajných miest (kliknite sem)
- Sledovanie zásielky (kliknite sem). Alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
Packeta Home - Kuriér na adresu
- V košíku zvoľte dopravu “PACKETA HOME”
- Kuriér donesie objednaný tovar na Vami uvedenú adresu.
- Budete vopred informovaný o doručení prostredníctvom e-mailu alebo SMS správu.
- V deň doručenia dostanete informáciu o čase doručenia s časovým rozpätím 3 hodín.
- Potom už stačí iba počkať, kým Vám zavolá kuriér, že je u Vás. Nemusíte ukazovať občiansky preukaz ani heslo.
- Dobierku môžete zaplatiť vopred cez online platobnú bránu alebo kartou, či v hotovosti priamo u kuriéra.
- Ak Vás kuriér nezastihne na adrese, po dohode s Vami Vám uloží zásielku na najbližšom výdajnom mieste, kde si ju môžete vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.
- Sledovanie zásielky (kliknite sem).
Slovenská pošta – Balík na adresu
- V košíku zvoľte dopravu Slovenská pošta.
- Kuriér donesie objednaný tovar na Vami uvedenú adresu.
- Doručenie balíka od 2-3 pracovných dní
- Dopravca Vás bude v deň doručenia zásielky kontaktovať Vami uvedené tel. číslo s časom doručenia.
- Dobierku je možné uhradiť v hotovosti.
- V prípade, že Vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnej pošte s tým, že do schránky Vám bude vložená informácia o uložení zásielky.
- V prípade uloženia zásielky na pošte máte 18 dní na vyzdvihnutie, po tejto dobe sa nám zásielka automaticky vráti späť.
- Sledovanie zásielky (kliknite sem)
Viac Informácií - SPÔSOBY PLATBY
Dobierka
- Za objednaný tovar zaplatíte pri jeho prevzatí.
- Pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, platobnou kartou alebo online cez platobnú bránu.
Prevodom na náš účet
- Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (ak je skladom). Pri prevzatí zásielky od doručovateľa už nič neplatíte.
- Po odoslaní objednávky tieto informácie Vám budú zároveň zaslané v potvrdení objednávky na Váš email.
- čiastka,
- číslo nášho účtu,
- variabilný symbol. (číslo Vašej objednávky)
- Je potrebné počítať s dlhším časom pripísania platby na náš účet (štandardne 1-3 pracovné dni), čo môže predĺžiť dobu dodania, preto odporúčame využiť možnosť platby online
Platba kartou
- Platobnú bránu používame Shoptet pay
- Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty.