Doprava a platba

 

 

 

 

SPÔSOBY DOPRAVY: 

 

Packeta Z-Point > Doručenie na výdajné miesto

  • Cena: 2,50€

Packeta Z-Box > Samoobslužné výdajné miesto

  • Cena: 2,50€

Packeta Home > Kuriér na adresu

  • Cena: 4,20€

Slovenská pošta > Balík na adresu

  • Cena: 4,00€

Doprava zdarma

  • Pri nákupe nad 80€ alebo pri vybraných produktoch (označených štítkom doprava zdarma)

 

 

SPÔSOBY PLATBY: 

 

Dobierka

  • Cena: 1,80€

Prevodom na náš účet

  • Cena: Zdarma

Platba kartou

  • Cena: Zdarma
  • platobnú bránu používame Shoptet pay

 

Termín doručenia Vašej objednávky závisí od času vytvorenia objednávky, zvoleného spôsobu dodania a spôsobe platby.

 

  • Objednávka vytvorená do 12:00 označená "Odosielame ihneď" odosielame v ten istý pracovný deň.
  • Pre Packetu objednávka vytvorená do 10:00 označená "Odosielame ihneď" odosielame v ten istý pracovný deň.
  • Objednávka vytvorená po 12:00 odosielame nasledujúci pracovný deň.

 

  • Produkty označené "Odosielame ihneď", máme reálne naskladnené v našom sklade.
  • Produkty označené "Skladom do 3 - 7 dní." nemáme na našom sklade. Objednávame u dodávateľa a dostaneme je do 3-7 pracovných dní.
  • Prípade sa môže stať, že medzičasom je daný tovar vypredaný u dodávateľa, alebo sa dodanie predĺži. O tejto situácii budeme Vás informovať e-mailom.
  • Ak Vaša objednávka obsahuje produkty označené "Odosielame ihneď" a zároveň aj produkty označené "Skladom do 3 - 7 dní.", ktoré na sklade nie sú, bude Vám celá objednávka zaslaná až po jej skompletizovaní.

 

 

Viac Informácií - SPÔSOBY DOPRAVY

 

Packeta Z-Point - Doručenie na výdajné miesto

  • Objednaný tovar si vyzdvihnete na Vami vybranej pobočke (Z-point) v sieti výdajných miest spoločnosti Packeta.
  • Tovar bude doručený na pobočku najneskôr 2. pracovný deň po podaní zásielky,
  • Kedy bude Vaša zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, Packeta Vám pošle informáciu prostredníctvom e-mailu a SMS s heslom,
  • Pri prevzatí zásielky na výdajnom mieste stačí oznámiť heslo.
  • Na výdajných miestach je štandardná úložná doba 7 dní a predĺženie je možné o 7 dní. (Celkom o maximálne 21 dní.)
  • Predĺžiť úložnú dobu môžete tak, že odpoviete na informačnú SMS a požiadate o predĺženie. Alebo k predĺženiu môžete využiť odkaz v informačnom e-maile.
  • Pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, platobnou kartou alebo online cez platobnú bránu.
  • Platobnou kartou je možné platiť len na vybraných pobočkách. Túto možnosť zistíte v detailu Vami vybraného výdajného miesta.
  • Sledovanie zásielky (kliknite sem). Alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
  • Zoznam výdajných miest (kliknite sem) 

 

Packeta Z-Box - samoobslužné výdajné miesto

  • V košíku zvoľte doručenie na výdajné miesto a zo zoznamu si vyberte Z-BOX vo Vašom okolí.
  • Kedy bude Vaša zásielka pripravená k vyzdvihnutiu, Packeta Vám pošle informáciu prostredníctvom e-mailu a SMS správou.
  • Na vyzdvihnutie zásielky potrebujete:
    • Mobilnú aplikáciu Packeta,
    • Zapnutý Bluetooth a lokalizačné služby (GPS),
    • Uhradenú dobierku vopred.
  • Dobierku je možné uhradiť vopred priamo v mobilnej aplikácií Packeta, alebo online prostredníctvom platobnej brány pomocou odkazu, ktorý ste obdržali v e-maili.
  • Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, väčšina Z-BOXov funguje 24/7.
  • Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni. Predĺženie je možné maximálne o 1 deň na celkové 3 kalendárne dni.
  • 24 hodín pred vrátením obdržíte SMS správu o poslednej šanci na vyzdvihnutie.
  • Zoznam výdajných miest (kliknite sem)
  • Sledovanie zásielky (kliknite sem). Alebo v mobilnej aplikácii Packeta.

 

Packeta Home - Kuriér na adresu

  • V košíku zvoľte dopravu “PACKETA HOME”
  • Kuriér donesie objednaný tovar na Vami uvedenú adresu.
  • Budete vopred informovaný o doručení prostredníctvom e-mailu alebo SMS správu.
  • V deň doručenia dostanete informáciu o čase doručenia s časovým rozpätím 3 hodín.
  • Potom už stačí iba počkať, kým Vám zavolá kuriér, že je u Vás. Nemusíte ukazovať občiansky preukaz ani heslo.
  • Dobierku môžete zaplatiť vopred cez online platobnú bránu alebo kartou, či v hotovosti priamo u kuriéra.
  • Ak Vás kuriér nezastihne na adrese, po dohode s Vami Vám uloží zásielku na najbližšom výdajnom mieste, kde si ju môžete vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.
  • Sledovanie zásielky (kliknite sem). 

 

Slovenská pošta – Balík na adresu

  • V košíku zvoľte dopravu Slovenská pošta.
  • Kuriér donesie objednaný tovar na Vami uvedenú adresu.
  • Doručenie balíka od 2-3 pracovných dní
  • Dopravca Vás bude v deň doručenia zásielky kontaktovať Vami uvedené tel. číslo s časom doručenia.
  • Dobierku je možné uhradiť v hotovosti.
  • V prípade, že Vás doručovateľ nezastihne na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na príslušnej pošte s tým, že do schránky Vám bude vložená informácia o uložení zásielky.
  • V prípade uloženia zásielky na pošte máte 18 dní na vyzdvihnutie, po tejto dobe sa nám zásielka automaticky vráti späť.
  • Sledovanie zásielky (kliknite sem)

 

 

Viac Informácií - SPÔSOBY PLATBY

 

Dobierka

  • Za objednaný tovar zaplatíte pri jeho prevzatí.
  • Pri dobierke máte možnosť platiť v hotovosti, platobnou kartou alebo online cez platobnú bránu.

 

Prevodom na náš účet

  • Tovar odosielame ihneď po obdržaní platby (ak je skladom). Pri prevzatí zásielky od doručovateľa už nič neplatíte.
  • Po odoslaní objednávky tieto informácie Vám budú zároveň zaslané v potvrdení objednávky na Váš email.
    •  čiastka,
    •  číslo nášho účtu,
    •  variabilný symbol. (číslo Vašej objednávky)
  • Je potrebné počítať s dlhším časom pripísania platby na náš účet (štandardne 1-3 pracovné dni), čo môže predĺžiť dobu dodania, preto odporúčame využiť možnosť platby online

 

Platba kartou

  • Platobnú bránu používame Shoptet pay
  • Ak sa rozhodnete zaplatiť platobnou kartou, budete presmerovaní na 3D secure zabezpečenú platobnú bránu, kde budete požiadaní o zadanie platobných údajov z Vašej karty.